Igang med 2015
Du læser her mit første blogindlæg i 2015. Ud over Jul og nytår har den stået på flytning fra lejlighed på 4. sal til hus, så jeg har haft travlt. Nyder meget de manglende trapper :-). I dag er jeg så igen kommet online, og det er tid til at tage fat på bloggen. Tirsdag…
